تازہ مضامین

پاکستان کو درپیش چیلنجز!

کچھ لو گ اس بات کا رونا رو رہے ہیں کہ ہم نے پاکستان کوچائنہ کے حوالے کر دیا ہے۔ ضروری بات جو سمجھنے والی ہے وہ یہ ہے کہ جب انگریز اس خطے کو پاکستان اور ہندوستان کو تقسیم کرکے یہاں سے گیا تو وہ مکمل طور پر نہیں گیا تھا۔ پاکستان جو کہ ایک نوزائیدہ ملک تھا جس ... Read More »

دو قومی نظریہ کی سراسر نفی! – ضیغم المشرقی

آج صبح جب میں نے فیس بک کھولا تو میں نے ایک پوسٹ دیکھی جوکہ میرے ساتھی دوست نذیر حسین سیال صاحب نے مجھے ٹیگ کی ہوئی تھی جس کا مقصد تھا کہ میں ان کی پوسٹ پر کمنٹس کروں کیونکہ اس پوسٹ میں پاکستان کے سابقہ اور موجودہ سرکردہ لیڈروں کے بیانات تحریر تھے کیونکہ نذیر سیال خاکسار ہونے ... Read More »

نواسہ رسولﷺ حسین ؓابن ِ علی ؓ – حضرت علامہ عنایت اللہ خان المشرقیؒ

مسلمانو! تاریخ ِاسلام لاکھوں واقعات کی سرخیوں سے آج تک رنگین ہے۔ گلشنِ اسلامی انہی شہداء کرام کے خون سے شاداب و مالامال ہوتا رہا ہے تاآنکہ تمہارے اجداد و اسلاف بھی اسی سنت پر چل کر دنیا سے سرخ روگئے یہی تمہاری زندگی کا سبق تھا جس کو تم خواب فراموش کی طرح بھول گئے! ممکن ہے کہ یہ ... Read More »

قرار داد لاہور (پاکستان) کا مصنف کون؟

تبصرہ: لیاقت علی ایڈووکیٹ ستتر 77سال قبل 23 مارچ 1940 کو آل انڈیا مسلم لیگ کے سالانہ اجلاس منعقدہ منٹو پارک لاہور میں ایک قرار داد منظور کی گئی جسے آج ہم’ قرار داد پاکستان‘ کے نام سے جانتے ہیں۔ اس قرار داد میں پہلی دفعہ مطالبہ پاکستان کو آئین اور قانون کی اصطلاحات میں بیا ن کیا گیا تھا۔ ... Read More »

پاکستان کو درپیش چیلنجز

کچھ لو گ اس بات کا رونا رو رہے ہیں کہ ہم نے پاکستان کوچائنہ کے حوالے کر دیا ہے۔ ضروری بات جو سمجھنے والی ہے وہ یہ ہے کہ جب انگریز اس خطے کو پاکستان اور ہندوستان کو تقسیم کرکے یہاں سے گیا تو وہ مکمل طور پر نہیں گیا تھا۔ پاکستان جو کہ ایک نوزائیدہ ملک تھا جس ... Read More »

قائد تحریک سے متعلق حضرت علامہ عنایت اللہ خان المشرقیؒ کی تصنیف”قولِ فیصل”سے اقتباس!

یہ چند اقتباسات ہیں جوکہ بانی تحریک کی تصنیف "قول ِ فیصل” سے لئے گئے ہیں جو کہ 27 اگست 2016ء کے سالانہ اجتماع میں "قول فیصل” سے پڑھ کر خاکساران پاکستان کو سنائے گئے تھے۔ ان اقتباسات میں تحریک کا سارا نظام پنہاں ہے کہ خاکسارتحریک کی بنا کس نہج پر ہے اس میں "اختیار ناطق”یعنی ڈکٹیٹر شپ کیونکر رکھی گئی ... Read More »

محرکِ ثانی کی ساتویں برسی10جنوری2017ء کےموقع پرجعلی”الاصلاح”کا اجراء دراصل جھوٹ اور لغویات کاپلندہ!

مورخہ: 10جنوری2017ء محرکِ ثانی حمیدالدین احمد المشرقیؒ کی ساتویں برسی کے موقع پر خاکسارتحریک کے ترجمان "الاصلاح” کے جعلی پرچے کا اجراء سازشی اورتحریک سے خارج شدہ  عناصر کا احمقانہ اقدام! قائد تحریک ڈاکٹر صبیحہ المشرقی بحیثیت ادارہ علیہ، مرکزی دفترخاکسارتحریک,34 ذیلدار روڈ اچھرہ لاہور میں بدستور قائم و دائم! دنیائےخاکساران کو خاکسارتحریک کی اس آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے مطلع ... Read More »

اُنیس مارچ ۱۹۴۰ کے خاکساروں کا لہوُ ! کتنا قیمتی تھا، لیکن کتنا ارزاں بہا ـ محمد مبارک خان خاکسار

تاریخِ مِلّی کا ایک خونچکاں ،لیکن چشم کُشا، عبرت انگیزفراموش کردہ باب (حقائق میں گُندھی ہوئی داستانِ جہاد جو پہلی بار منظر ِعام پر ) کوئی اٹھاسی برس گذرے، جب قافلہ سالار کی پہلی بانگ ِ رحیل فضاؤں میں گُونجی تھی۔ اور خاکساروں کی اُفق در اُفق پھیلی قطاریں یہ عزم لئے کہ ہم مسلمان ہیں تو غلامی ہمارا مقدرنہیں ... Read More »

آزادیٔ کشمیر کیلئے علامہّ عنایت اللّہ خان المشرقی ؒ کی لازوال جدو جدوجہد!

(تاریخ کا ایک پوشیدہ باب ) اقتباسات ازقلم:۔عبدالقدیر رشک (ایک غیر خاکسار ) صحافی کی یاد داشتیں! بعنوان: ڈاکٹر خاں صاحب قتل کیس۔ پاکستان کے دوسرے سیاسی اور تاریخی قتل کیس کی اندرونی کہانی پہلی بار سنائی جارہی ہے! (بحوالہ : سیارہ ڈائجسٹ شمارہ مارچ۱۹۸۴) خان لیاقت علی خان کے سیاسی قتل کے ٹھیک چھ سال بعد پاکستان کے دوسرے ... Read More »

بلدیاتی نظام کے متبادل خاکسارتحریک کا محلہ وار نظام | قائد تحریک

پچھلے 68 سالوں سے ان الیکشنوں نے قوم کو کچھ نہیں دیا لیکن اس کے برعکس اگر کسی کی تقدیر بدلی ہے تو اُس جاگیردار اور سرمایہ دار طبقے سے تعلق والے گروہ کی جو مغربی طرز جمہوریت کے تابع فرسودہ طرز انتخاب کوذریعہ بناکر ۹۵ فیصد غریب عوام کو خوشحالی اور آسودہ حالی کے خواب   دکھاکر پچھلے ۶۸ سالوں ... Read More »

Free WordPress Themes - Download High-quality Templates