Mohallawar Nizam

بلدیاتی نظام کے متبادل خاکسارتحریک کا محلہ وار نظام | قائد تحریک

پچھلے 68 سالوں سے ان الیکشنوں نے قوم کو کچھ نہیں دیا لیکن اس کے برعکس اگر کسی کی تقدیر بدلی ہے تو اُس جاگیردار اور سرمایہ دار طبقے سے تعلق والے گروہ کی جو مغربی طرز جمہوریت کے تابع فرسودہ طرز انتخاب کوذریعہ بناکر ۹۵ فیصد غریب عوام کو خوشحالی اور آسودہ حالی کے خواب   دکھاکر پچھلے ۶۸ سالوں ... Read More »

خاکسارتحریک کا محلہ وار نظام!

خاکسارتحریک کے محلہ وار نظام کے تحت نئے شہروں میں خاکساروں کی جماعتوں کے قیام کے طریقے جس کو اپنا کر تھوڑے عرصے میں ایک طاقتور جماعت قائم کی جاسکتی ہے۔ خاکسارتحریک کا محلہ وار نظام ان ہوش مند اصحاب کے لئے ہے جو کسی نئے شہر یا قصبے میں خاکساروں کی جماعتوں کے قائم کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ ... Read More »

خاکسارتحریک میں بطور خاکسار شمولیت اختیار کرنے کا فارم

 خاکسارتحریک میں بطور خاکسار شمولیت اختیار کرنے کے لئے درج ذیل لنک سے فارم ڈاؤن لوڈ کریں اور فارم کو پُر کرکے درج ذیل پتہ پر خاکسارتحریک کے مرکزی دفتر واقع اچھرہ لاہور کے پتہ پر ارسال کردیں۔ Download Form  فارم ارسال کرنے کا پتہ؛ ادارہ علیّہ خاکسارتحریک۔ ۳۴ ۔ ذیلدار روڈ – اچھرہ ۔ لاہور -۵۴۶۰۰ پاکستان۔ Read More »

محلہ وار نظام کے تحت خاکسارتحریک کے عسکری قواعد

سالار کو ہدایت ہے کہ ان احکام میں جو حصّہ حکم کا موٹے فونٹ سے لکھا گیا ہے، وہ رعب اور زور سے دیا جائے، باقی حصّہ دھیمی آواز سے ہو۔ حکم اس طرح زور سے دئیے جائیں کہ عام لوگوں کو سمجھ نہ آئے کہ کیا حکم مل رہا ہے۔ سیدھا صف   سف خود بخود سیدھی ہو جائے ... Read More »

خاکسار تحریک اور اختیارِ ناطق – بانیِٔ تحریک

خاکسار تحریک کی بنا اول اور آخر تک ہر جگہ اختیار ناطق پر ہے۔ جمہوریت، اکثریت یا انتخاب پر کسی جگہ نہیں۔ محلہ کا سالار اُس محلہ کا ڈکٹیٹر اس لئے ہے کہ اس سے محلہ میں اصلاح اور انقلاب پیدا کرانے کی توقع ہے، نری انجمن سازی کی توقع نہیں۔ اس بنا پر اس کو محلہ کے خاکسار سپاہی ... Read More »

Free WordPress Themes - Download High-quality Templates